William-Anja

Heerlijke camping, zeer schoon sanitair wat constant schoon werd gehouden, het was ook heerlijk rustig. Mooie ruime plekken en weinig last gehad van de spoorlijn. Tarragona is wel ietwat ver om te lopen 8-10 km, maar op zich een mooie route langs de kust.

boonjoshua

Mooie camping, alle denkbare voorzieningen, vriendelijke ontvangst, goede camping-supermarkt, schoon. Je staat vrijwel op het prachtige strand. Voor 23,50 per nacht (2 personen plus hond) in april, een prima prijs. En ja, zoals eerder gemeld, er komt een trein langs (waar we geen last van hadden).

Camping Las Palmeras