We zijn er begin juni 2 nachten geweest met camper en 2 personen. € 71 betaald. Zeer vriendelijk en behulpzame receptionist. Mooie camping. Prima sanitair. Groot zwembad. Veel vaste gasten. Loopafstand naar strand met super strandtent. Palamós is een leuk stadje, op de fiets naartoe geweest.

AnoekenFrank

Mooie locatie, je kunt naar het strandje lopen en naar de dorpjes en de tuinen in de buurt fietsen. Prima douches, speeltuintje is vooral leuk voor de kleintjes. Het zwembad was nog niet gevuld toen wij er waren, de camping was pas net open.

• Carretera de Castell

Palamós, Spanje