Wij vinden dit echt een geweldige camping. Sanitair werkelijk fantastisch. Douche zelf regelen, loei heet en harde straal. Zeer vriendelijke medewerkers. Prachtig zwembad. 5 Minuten lopen naar de boulevard. Mooie ruime plaatsen. €27 ACSI Ivm ruimere plaats met hond. Echt een aanrader.

Berner19

Mooie camping, schoon sanitair. Mooie zwembaden. CP op loopafstand van boulevard en strand. Wij stonden op zone G, mooie ruime plaats. Er is een restaurant op de camping aanwezig, maar de Mexicaan op de rotonde is echt een aanrader.

rmulder71

Fijne camping, overal dichtbij. Wasmachine werkt met muntjes, verkrijgbaar bij de receptie. Wij stonden op D, op een hoek. Prima te doen met draaien. In het hoogseizoen veel Nederlanders.

Esrm

Hartelijk dank voor uw review en uw positieve feedback. We hopen je snel weer te zien!

Eurocamping