Prima plek voor een nachtje als je op doorreis bent. Toen wij er waren op 10 april waaide het enorm , dat kan hier vaker het geval zijn. Er is niet echt beschutting.

grote

Zoals beschreven, een goede plek om te verblijven. Maar sommige camperbemanningen doen er alles aan om de camper weer dicht te krijgen. In de ochtend zag ik hoe afval simpelweg in de winkelwagentjes werd weggegooid. Dat hoeft niet het geval te zijn. Het waren verschillende nationaliteiten.

FraWi

Prima plaats voor een overnachting. Mooi winkelcentrum tot 23.00uur open. Wij stonden er met zeker 100 campers wat ook een veilig gevoel geeft. Ligt tegen de Franse grens dus nog even tanken voor je Frankrijk in rijd.

La Jonquera