een mooie parkeerplaats die zeer dicht bij het stadscentrum en de supermarkten ligt. er zijn geen diensten of faciliteiten. Terwijl ik daar was, hoorde ik dat er 2 e-bikes waren gestolen, dus wees voorzichtig en kies een parkeerplaats die niet geïsoleerd is en dichtbij de straat.

Khannka

prima plek voor overnachting of meerdere dagen om de omgeving te verkennen. leuk fietsen naar het strand met winkeltjes en restaurants of bij het vliegveld op het terras kijken naar de parachutisten

• december 2023

prima plek om gratis te staan winkels en strand op loop afstand geen service mogelijkheden wel voor afval containers

• december 2023

• Carrer de la Rubina 22