Het ergste is dat jonge mensen de plaats oversteken en ons voertuig 's nachts beschadigen. Nooit meer!!!!

Wolf1887

Zo stel ik me een parkeerplaats voor, ruime plekken en voorziening en afvoer, dat is alles wat nodig is. Dank aan de gemeenschap die dit mogelijk heeft gemaakt. Tip voor het eten, ga over de brug rechts naar de Bar Platano, top tapas👍👍🍻.

staufferontour

Goed verzorgde plek met gratis voorzieningen. Mooi gelegen, rustig, mooi uitzicht en een aantal leuke dingen te zien en doen in de omgeving. Top!

L’area d’autocaravanes de La Coromina