maximale hoogte 2.2 meter. de parkeerwachter houd alles goed in het oog. Hij komt om 08:30 wel kloppen en schudden om 3 euro te ontvangen. prachtig strand op 500 meter.

Kenny2022

Hallo Campercontact!!!! Ik verbaas mij keer op keer dat campercontact zo slecht management heeft. Haal deze locatie weg en zovele andere! Pas ook de prijzen aan want die kloppen meest ook niet meer.

• december 2022

Krap een jaar geleden zo heerlijk overnacht hier, en nu mag het dus niet meer. Niet alleen is er een hoogte begrenzing, er hangt ook duidelijk een verboden voor campers bord, erg jammer!

• december 2022

Parking Passatge Catalonia 4V