loopt iets af . maar op blokken geen probleem en stoeltje buiten ook geen probleem . lekker gestaan daar . voor ons toppie . enn lekker rustig .

kiske-29

keurige plek met voorzieningen. nog gratis ook. wij zijn altijd erg blij met een gemeente bestuur als deze dat meedenkt!

• november 2023

24-11 je staat schuin en algemeen verbod op gebruik van keggen of welke vorm ook van buiten zitten. s'nachts rustig overdag wegdrukte. grote nieuwe kuststad met wat verkommerde strand boulevard. zaterdag markt niet ver van de cp. voorzieningen gratis en ok.

• november 2023

Parking Sant Carles de la Rāpita