Verbazingwekkend dat er zulke mooie camperplaatsen zijn met alles erop en eraan. En dat voor noppes. De bakker komt 3 maal per week bij het Villa de Casa. Ook de fruit en groenten verkoopster komt op de cp. Bovendien een prachtig gebied om wandelingen te maken.

Adlijn

Geweldige camperplaats met alle voorzieningen die een camperaar zich kan wensen. Mooie omgeving en goed te wandelen.

6wout7

Op doorreis kwamen we hier langs. Alleen de wc schoongemaakt. Het zag er prima uit. Hier zouden wij zeker gaan slapen.

La Sort