Helaas wordt 80% van de plaats ingenomen door Sp-womos die hier gewoon geparkeerd staan.

lotharbaier

30/03 uitstekende rustplaats ,overdag weglawaai,s'nachts heel rustig. zaterdag typisch Spaanse grote markt weinig toeristen. mooie stad met vooral epoque huizen. ideaal voor fietsverkenningen. dank aan de gemeente en zijn heel vele winkels.

Thierry58

Van ons 5 sterren omdat het een plekje is waar de voorzieningen schoon zijn, de plaats wordt schoon gehouden, vlakbij de snelweg, ‘‘s nachts rustig is. de volgende keer gaan we de plaats bekijken. Fijne plek om te overnachten.

• Carretera Sant Jaume dels Domenys 1

08720, Vilafranca del Penedès, Spanje