op het laatste nog een plaats gekregen op deze camping, sanitair is verouderd en een opzetzwembad is geen zwembad, prijsverhouding is wel ok dus je krijgt waarvoor je betaalt ... camping is wel erg afgelegen maar met de fiets is l'escala goed te doen

IreneT

Bedankt voor je reactie!! We kunnen verbeteren dankzij uw mening :)) Reserveren doen wij via de website 2 dagen van te voren... op dezelfde dag of de dag ervoor kunt u de beschikbaarheid controleren via mail 📧 en als wij plek hebben bewaren wij deze voor u ✅ Nogmaals bedankt en tot de volgende keer ✋🏻

de-gipsy-king

Het spijt ons voor uw opmerking, de regels zijn voor iedereen en onze excuses. Wij accepteren geen persoonlijke diskwalificaties en wij zijn van mening dat het niet relevant is om aan te geven waar de ene of de andere cliënt vandaan komt. Het kantoor heeft een beperkte capaciteit en u dient indien nodig buiten te wachten. Houd er ook rekening mee dat restitutie alleen plaatsvindt als de klant het verblijf twee dagen eerder annuleert en niet op dezelfde dag. Wij vragen u zich in te leven in het personeel, wij zitten niet op een politiebureau. Heel erg bedankt voor uw begrip!

Àrea Camper Park Massís del Montgrí