Vanavond weggestuurd door de politie omdat we meer dan 1 parkeerplaats gebruikten. Direct vertrekken. Dit is voor ons voor het eerst in n drie jaar. Er is in het weekeinde een evenement waardoor vlakbij een enorme tent wordt opgebouwd. Ik denk dat de actie van de politie daarmee te maken heeft.

TheovH

Prima plek om de stad te bezoeken. 6 afgebakende plaatsen, de overige 20 campers stonden op een ander gedeelte van de (gratis) parkeerplaats.

H---A

wij hebben hier vannacht gestaan, prima plek voor doorreis maar zou hier niet langer willen staan. erg rumoerig.

• Carrer d'Antoni Gaudí

17300, Blanes, Spanje