mooie camping prachtig sanitair maar onvoldoende warm water zowel douche dan afwassen . niet fijn . redelijke plekken niet geschikt voor campers dan 7..50 meter . wij betaalden 23 p/n met ACSI

Ellen67

mooie camping. super vriendelijke receptie. sanitair mooi en schoon. dichtbij mooi fietspad langs de zee. wij hadden 1 dag de ACSI prijs, vanaf Goede Vrijdag niet meer. begrijp dat wel, camping staat toch vol

Duuk&Dalton

Mooie,grote camping, mooie grote plaats en vriendelijke ontvangst. Sanitair is prima en schoon.Alleen moesten wij voor 1 nacht 60.32 euro betalen...misschien omdat het de donderdag voor Pasen is?

Camping la Llosa