• april 2023

Uhura68

zeer gezellige camping, mooie plaatsen en zeer schoon sanitair. Zeer vriendelijk personeel. Dichtbij het treinstation om Barcelona te bezoeken, rechtstreekse trein naar het centrum. Ik raad het aan

les levensois

Mooie camping, schoon, zeer schaduwrijk, allemaal met liefde gemaakt!!! Zeer mooi zwembad, sportfaciliteiten, dieren, zeer goed functionerend en schoon sanitair. Op loopafstand van het strand, kristalhelder warm water. Makkelijk aan te bevelen!

• april 2023

Camping Globo Rojo