Overnacht van zondag op maandag. rustig s nachts. Spijtig van de stoffige ondergrond. Zoutmijn zeker een aanraderom te bezoeken. Kasteel was spijtig genoeg niet open op maandag.

Silento

Een plek waar je 's nachts op je auto moet letten, zodat deze niet beschadigd raakt. Wij hebben slechte ervaringen gehad.

Wolf1887

Plekken zijn prima. we hebben op een vrijdag overnacht, tot 22;30 zijn ze aan het sporten daarna rustig. De plekken zijn groot zat fijne plek.

• Carretera de la Mina

08261, Cardona, Spanje