Prima plek voor een nacht. Wij waren de enigen en aannde andere kant van de parking een handjevol mensen die water kwamen tappen van blijkbaar heel lekker water... Idd 0 bereik op je telefoon. De omgeving is ook.erg mooi.

Maan1975

idd een parking. mooi om enkele foto's te nemen. Je mag hier wel overnachten maar lijkt mij nu niet zo interessant. De wandeling steld niet veel voor. Het water is drink water. de locals komen hier op en af hun bidons vullen.

• mei 2022

Èèn prachtige plek zonder voorzieningen. Precies wat wij leuk vinden. De kloof is geweldig. Volg een stukje de oude weg en je komt in een prachtige tunnel met doorkijkjes. Echt de moeite waard. Niet geschikt voor mensen die denken dat ze altijd bereik met de telefoon moeten hebben.

• mei 2022

• C-13