• november 2023

voormalige camping is tegenwoordig onderdeel van het complex ‘area 340’ (48059) op 170 meter, waarvan receptie en bar/shop op campingterrein liggen. satelliet ontvangst praktisch onmogelijk ivm vele hoge en dichte dennen.

HansJokeCamper

De omschrijving klopt niet het is een camperplek. Ondanks dat we hier driemaal zijn geweest met onze camper, werden wij geweigerd. De reden we hebben dit jaar een caravan achter onze buscamper voor een longstay in Zuid Spanjr.

• april 2022

fijne camping met alle primaire voorzieningen. loopafstand naar strand en andere halve km lopen voor eenvoudig resto. trein geeft wel wat overlast, maar is goed te doen.

• november 2023

• april 2022