• januari 2023

prachtig uitzicht, en zelfs midden januari nog een paar campers geparkeerd. zag er veilig uit, maar zei niet de nacht vanwege de temperatuur en wind. geen voorzieningen en een lange onverharde weg om er te komen, maar ik kan me voorstellen dat het spectaculair zou zijn om daar wakker te worden.

• augustus 2021

We zijn niet aangekomen, de onverharde weg leek niet geschikt voor grote campers. Er zijn ook borden geplaatst door buren die waarschuwen voor georganiseerde criminelen.

• maart 2021

ik heb hier 3 nachten gestaan overdag druk bezocht door mensen die de bergbeklimmen in de nacht heel rustig

• januari 2023

• augustus 2021