De reviews beloofden veel goeds en daar geloof ik ook wel in, alleen moet ook ik de kans krijgen het e.e.a. zelf te kunnen beoordelen. Niets is dan ook vervelender als je op 21 maart 2024 voor een gesloten camping komt. n.b. volgens camper contact is de camping het gehele jaar geopend ook vandaag!

JSGebuis

Wandelen en fietstochten beginnen aan de overkant bij de rivier. Service is fantastisch, wij hadden een kapotte fiets en Anna(eigenaresse) heeft geregeld dat het weer gemaakt werd. Heerlijk eten met een flesje wijn, dagmenu voor 15 euro! Een prima verblijf!

PY-Camper

Een zeer vriendelijke ontvangst. We konden zelf een plek uitkiezen. Schaduw of zon. Sanitair netjes en schoon. Een goede locatie om terug te komen.

• Lloc les Bordes 6

25554, El Pont de Suert, Spanje