Camping la Mola

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Breezand

16-7-2022 Mooie camping, mooi sanitair, mooi zwembad, alleen de gegeven prijs klopt niet ,wij betaalden 74,24 euro voor 2 nachten, camper, 2pers, en elektra.

schuurman

Een zeer, zeer nette camping. Super schoon sanitair en hele vriendelijke medewerkers. De menukaart is klein maar dat is ook het enige nadeel. Zeker een aanrader. Een half uurtje lopen brengt je in Espot, en daar kun je met een jeep-taxi naar de meren en de vele wandelpaden. Top.

Camping la Mola