hier 13/14 maart gestaan. ben het volledig een met de vorige review.

Dethleffs Esprit

Uitstekende camping met verwarmd toiletgebouw, goede douches en toiletten. Winkel met dagelijks vers brood. Restaurant met basic menukaart. Strand en leuke dorpjes op fietsafstand. Een aanrader!

Jef-Heitzer

mooie camping, alles netjes en schoon. leuk gezellig restaurantje. camping op loopafstand van strand. wij betaalden 26 euro pn incl 4 kwh stroom, moesten nog 20kwh a 40ct bijbetalen voor 3 nachten!(geen kachel/kook)

rianton

hier 13/14 maart gestaan. ben het volledig een met de vorige review.

Camping Les Medes