Een mooi aangelegde camping waar we alleraardigst ontvangen werden met veel informatie over de omgeving. Ook wij hebben heerlijk, en niet duur in het restaurant gegeten. Op veel plaatsen een hele goede WiFi verbinding.

Inge-en-Rien

een geweldige camping, goed sanitair en goed, goedkoop restaurant. Het zwembad was gesloten (vanwege schoonmaak) maar bij aandringen werd het opengesteld. Mooie omgeving om te fietsen. GaroetjesTon

• oktober 2021

Zeer mooie en rustige camping. Wij stonden hier op 16/10/2021 en betaalden slechts 10 Euro per persoon/nacht met ACSI kaart. Inclusief taxi was het 21,32 Euro per overnachting met 2 personen. In deze streek vrij goedkoop voor zulke mooie camping.

Hartelijk dank voor uw beoordeling Tot snel

• oktober 2021