uitstekende camping. 15 oktober sluiting. Staat verkeerd in de info.

• april 2023

Grote familiecamping. Nu met Pasen helemaal vol. Buiten hoogseizoen waarschijnlijk prima. Heel veel honden. Restaurant redelijk. Slordige administratie. De ons toewezen plek was bezet. Later wilde iemand op onze plek komen. Is allemaal wel opgelost.

• februari 2023

hele mooie camping, althans voor wat wij hebben kunnen zien van voor de slagboom. camping is nl gesloten en opent pas op 31 maart. misschien dat iemand van CC dat kan aanpassen. scheelt weer wat nodeloos omrijden. misschien dat ik volgende keer ook de site van de camping ga raadplegen......

Patrick-En-Irma

uitstekende camping. 15 oktober sluiting. Staat verkeerd in de info.

• april 2023

• februari 2023