prettige ontvangst. Engels gesproken. camping met huisjes en camping plaatsen. groot zwembad en restaurant. Padel en speelplaats. mooi sanitair. we zijn voor de tweede keer. wat een rust eind april. boulevard en Ebro delta top. neem je fiets mee.

roelofjanny

Een vriendelijke ontvangst ad receptie. 21 euro met Acsi. Heel proper sanitair. Echt een klein resort. Topcamping!!!

DirkZipper

tussen de rijstvelden dus heel veel muggen, wifi slecht en je krijgt een plaats aangewezen, veel bomen

Camping Ampolla Playa