wat een genot om hier te mogen verblijven Josef en zijn echtgenote zijn super ze proberen op allerlei manieren het je naar het zin te maken. Lieve mensen bedankt van Bert en Marianne

0ngerwaeg

Ongelooflijk vriendelijke en behulpzame uitbater. Sprak ons aan in het Nederlands en liet ons zelf een plek uitkiezen voor onze lange combi camper+aanhanger.

Astrid&Filip

Astrid en Filip, een waar genoegen om te horen dat jullie je op je gemak voelden. Hartelijk dank voor uw beoordeling en graag tot ziens bij uw volgende tussenstop op Camping Ridaura.

Wat een fijne hulp bij de receptie. Alles in het Engels. Niets is teveel gevraagd. Sanitair prima. Fietsen over de (achter de camping gelegen) Via Verde naar Girona. Enige minpuntje is inderdaad de wat gehorige autoweg langs de camping. Wij stonden achteraan en dan valt het wel mee (vonden wij).

Jan-Willem1969

Fijn dat jullie zo enthousiast zijn en uitleggen hoe de camping is. We zijn blij dat je kon genieten van de Vies Verdes van Girona en zijn omgeving. Bedankt voor de aanbeveling en we kijken ernaar uit u weer te zien.

Camping Ridaura