het is onze favoriete camping in de omgeving. brede plaatsen, honden toegestaan, toegang tot het strand en 's avonds niet te luid.

mgiacomini

Via aangegeven telefoonnummer en website bleken wij bij een andere camping (Alannia resorts) gereserveerd te hebben. Achteraf lees ik (op tripadbisor) dat deze camping is overgenomen door Alannia resorts.

• maart 2023

Prima camping aan zee, idd geen strand maar wel heel goede wifi. faciliteiten prima! geen 16.00 maar 23.00 euro met ACSI campingcard!. Er is een campingwinkel maar voor andere winkels moet men wel een stukje(6-8km) fietsen.

• maart 2023

Camping Alannia Els Prats