Camping Playa Brava

Pals, Gerona, Catalonië, Spanje

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

We hebben hier 1 week gestaan, goed ontvangst. Het zijn ruime plekken die je ter plaatse mag kiezen. Camping ligt direct aan het strand met een leuke strandtent. De voorzieningen zoals restaurant, winkeltje en zwembad zijn goed. Sanitair was oké. Pals op fietsafstand.

RCK01

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen

Pas terug van deze mooie camping. Het was heel netjes onderhouden WC en douche s waren zo als eerder beschreven kraakhelder ook de plaatsen waren netjes onderhouden .👍Peter & Sera

Peter-Sera

"Bedankt voor je geweldige feedback, Peter & Sera! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf op onze camping en dat je alles goed onderhouden hebt gevonden, inclusief de toiletten, douches en kampeerplaatsen. We streven ernaar om een prettige en nette omgeving te bieden omgeving voor al onze gasten. Ik kijk ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen! 😊🏕️"

Mooie camping. Wij waren er begin juni en er waren enkele plaatsen bezet. wij vonden het erg saai. Ook erg afgelegen. Op het strand geen klein restaurantje of iets. Wij betaalden 42 euro per nacht. Erg duur. 0p de camping weinig aan te merken maar wij gaan niet meer terug

Camping Playa Brava