Het is misschien wel de meest onfatsoenlijke AC-parkeerplaats die ik in tien jaar heb gevonden. Niets werkt, in het nauw gedreven, vastgemaakt aan de treinrails en ziet eruit als een mesthoop, geen wonder dat er niemand geparkeerd stond.

meri

camper plek gewoon open, politie begeleide ons er zelfs naar toe. ( hie aardig is dat) Water helemaal op het einde. stoom aanwezig, maar ik weet niet hoeveel plekjes . grijs water lozen geen probleem. wc lozen kan, naspoelen ??

Marcelvdven

deze cp is helemaal niet gesloten. sluit wel op zondag 23 julie 2023 omwille van een dorpsfeest. water en lozen is gratis. elektr. is niet duidelijk. deze plek is vergeven van stekende vliegen en muggen…

• C-13 15

25500, La Pobla de Segur, Spanje