persoonlijke rondleiding op de camping, eigenaar is voor ons naar t dorp gereden om ons uit de nood te helpen, bedankt!!! via mooi wandelpad langs rivier wandel je naar t een heel mooi dorpje! ferme tochten gemaakt in de bergen met mooie uitzichten

Markske1

open vanaf 01032024,leek gesloten, bij afwezigheid kan de poort wel open,knop aan binnenkant,vriendelijk ontvangst,30 euro/nacht prachtig wandel gebied,15 minuten via mooi pad naar dorp.

• december 2023

we wilden een mooi plekje voor in december maar is gesloten op de site staat hele jaar open maar dat is dus niet

• december 2023

Camping la Fradera