Wij waren hier in de laatste week van seizoen 2023. Veel ruimte, nog steeds verwarmd zwembad, winkel en restaurant geopend en schoon én mooi sanitair. Heel erg fijn om het seizoen hier en zo dicht bij een heel mooi strand af te kunnen sluiten. Complimenten aan het team!

Camper21RI

Prachtige camping met mooi sanitair en vriendelijke mensen bij de receptie. Ruime plaatsen. Helaas stonden we op een plaats met veel lawaai. Vanaf 7 uur in de ochtend tot 11 uur in de avond.

JenR13

Perfect adres dichtbij het strand. Sanitair is top. Zwembad is verwarmd. Leuk Restaurant. Vriendelijk personeel! Alles klopt

Camping Las Palmeras