jeantille

mooie en rustige camping. Ik denk dat de parkeerplaats is veranderd sinds de gemaakte foto's. Ook niet in gebiedspositie. Let op de parkeerborden voor autocaravans wanneer u het dorp binnenkomt. Mijn navigatiesysteem bracht me naar een zijpad voor het dorp.

cob1dog

Prima plek. Geen voorzieningen, dus zelfvoorzienend zijn is een must. s' nachts stil. Heelijk en goedkoop gegeten bij bellavista, ligt vlakbij camperplaats. 3 gangenmenu inclusief wijn voor 17,50 euro. Honden zijn hier welkom! Dorp zelf is mooi en omgeving nodigt uit voor wandelingen.

• Avinguda dels Volcans 31

17811, Santa Pau, Spanje