Gratis camperplaats met alle camper faciliteiten. Ook fijn waren de picknick banken. Dichtbij de A2 (dat hoor je) , aan de NII (weinig verkeer tussen 22 en 07 uur)..

Brigitte22

Een hele fijne rustige plek voor een nachtje. Als de plaats elektriciteit had, zou het geweldig zijn

isettafahrer

Een prima overnachtingsplek (op doorreis). Er staan schone picknicktafels die we gebruikt hebben zodat we onze stoelen en tafel in de camper konden laten. Vriendelijke vrouw bij de supermarkt en bij de bakker.

Parking Sidamón