Mooie camping met vriendelijk personeel. Schone douches en wc’s Op loopafstand van Sitges ,2 km. Winkeltje en restaurant op de camping aanwezig. wij komen er al jaren en hebben het er prima naar ons zin.

Hymermobil-b534

mooie goed verzorgde camping, ruime plekken, goed sanitaire en op loopafstand van boulevard Sitges. wel zorgen dat je op het middengedeelte mag staan ivm gehorigheid autoweg en (mindere mate) spoorlijn.

Bürstner-T620

We hebben hier enkelen dagen gestaan op doorreis naar Valencia. Sanitair op zijn Spaans maar constant schoon. Erg behulpzaam personeel.

Camping Sitges