Ditro

Wij stonden hier al voor de tweede keer, alles is aanwezig en functioneert en is gratis. Van hieruit maakten wij prachtige wandelingen (verkrijgbaar bij touristeninformatie). Het dorp ligt op 500 meter en heeft verschillende leuke restaurantjes, waar in de avond de locals flaneren. Heel leuk.

• december 2023

Geen aantrekkelijke plek, maar alles is aanwezig. Water en elektriciteit zijn gratis. Twee parkeerterreinen. Supermarkt dichtbij.

• december 2023

• Carrer Acadèmia General Bàsica de Suboficiales