prima overnachtingsplaats. klooster is de moeite om te bezoeken. in plaatselijk cafe/restaurant is het erg lekker, ze maken hun gerechten met streekproducten. vriendelijk personeel.

• november 2023

Wat een stille plaats, wij stonden alleen afgelopen nacht. Behalve de kerkklokken welke je al vroeg in de ochtend beluisterd. vanaf Tarraga is de camperplaats iets eerder , gelijk bij binnenkomst van het dorp.

• mei 2022

hebben hier zalig geslapen na een bezoek aan het klooster. alle voorzieningen zijn er behalve Electrabel

• november 2023

• mei 2022