Een mooie camperplaats, 20 minuten lopen naar het prachtige centrum. Mooi uitzicht op de Pyreneeën. Een minpuntje: Ook wij hadden problemen met de app en het innemen van vers water. De kosten voor de overnachting hebben we betaald bij de Tourist Office.

Adlijn

Wij zijn hier gisteren aangekomen. We dachten: wat een leuke plek. 's Avonds betaalden we 3 uur stroom voor € 4. Dat was geweldig. Vandaag hebben we alleen maar regen. Daarom wilden wij 's avonds weer stroom betalen. Helaas werkte niets meer. Erg ongelukkig.

isettafahrer

Prima plaats om te staan. Alleen werkte de App niet, hebben geen gebruik van wc en douche.

• Parc del Mas Osona

Vic, Spanje