• januari 2023

even zoeken waar hij zit, ook toegankelijk voor grote campers. het is wel een flinke kuil in de weg waar al veel trekhaken de grond geraakt hebben :) prima om te servicen en nog gratis ook!

• oktober 2019

Wij waren hier 7 oktober alles was afgezet met linten kraan afgesloten

• september 2017

Goede mogelijkheden om uit te lozen en watertank weer vullen. niet parkeren op de nachtzijde truck, omdat de hele nacht bussen komen en vertrekken. zo niet rustige omgeving en toilet aanwezig.

• januari 2023

• oktober 2019