Parc Natural el Fondo

Crevillent, Alicante, Valencia, Spanje

Parc Natural el Fondo

parking bij informatiepunt van het natuurpark - gebruik GPS-coordinaten - geen service - waater en toilet in infocentre vanaf hier 4 routes [één geschikt voor minder-validen en één uitsluitend voor fietsen] - pop -ulair voor vogels kijken - centrum 8km

• 03339, Crevillent, Spanje

• april 2021

Plek is echt een onverharde parkeerplaats, eigenlijk bedoeld voor auto's. Daar staat het dan ook goed vol mee vandaag. Auto's rijden af en aan, behoorlijk hard en strak langs de campers die er staan. Het was vannacht wel rustig maar zodra het hier zo vol word vinden wij het hier niet heel fijn.

• maart 2021

gratis parkeren zonder enige faciliteit. Niet ideaal bij langdurige regen omdat het vuil aan de schoenen kleeft. Voor slechts overnachtingen ok. Het bijbehorende park is het bekijken waard

• november 2020

waarom weet ik niet maar eind van de middag vertrekken alle campers en staan we er nog alleen

• april 2021

• maart 2021