Area 7

El Campello, Alicante, Valencia, Spanje

• juni 2024

Zeer goed ontworpen camperplaats, alles is gepland. Douche te warm naar mijn smaak. Het enige minpunt zijn de eigenaren van blaffende honden die ze tot 01.00 uur met rust laten zonder zich zorgen te maken over de buurt. Helaas komen wij dit probleem heel vaak tegen.

• juni 2024

super nette plek en heel vriendelijk personeel mooie grote plaatsen een aanrader

Hartelijk dank voor uw recensie, wij hopen u snel weer te zien

Heerlijke camperplaats. Alle voorzieningen zijn hier volop aanwezig. Mooie plaatsen, de ene helft met wat meer begroeiing dan de andere helft. Vriendelijke ontvangst en alles super schoon.

Coos-en-Merein

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, wij hopen u snel te zien in AREA 7!

Hartelijk dank voor uw recensie, wij hopen u snel weer te zien

Coos-en-Merein

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, wij hopen u snel te zien in AREA 7!

Area 7