• november 2023

KittyRob

wat een fantastische locatie en zeer vriendelijk ontvangst. we voelden ons direct thuis. we willen zeker nog een terug komen. in een woord geweldig. 👏🏻👍🏻

Camperfunny

We zijn hier vanmiddag aangekomen en door Fred en Blanche gastvrij ontvangen. Onze hond Lotte was zeer welkom. Alle voorzieningen zijn hier prima. We hebben een prachtige plek met veel ruimte. Wij blijven hier graag een aantal dagen genieten. . De vijf sterren zijn volkomen terecht.

• november 2023

Casa Rosada