dit is een soort aan/uit-plek in de winter/het vroege voorjaar, omdat het dan alleen in het weekend open is, ondanks dat er vraag is en er veel kampeerders bereid zijn de plekken te vullen. aardig personeel en goede faciliteiten. als het doordeweeks volledig open was, zou ik het 4 sterren geven

• december 2023

€ 16.50 wordt €21.- niks open dorpje heel stil blijven 1 nacht wel een mooie omgeving. flink klimmen om weer bij j plaats te komen,.

RobenJanke

Zeer tevreden over de camping. Adequaat sanitair, heet water voor de afwas en dichtbij prachtige boulevard en mooi zandstrand en veel gezellige terrassen. Wij komen hier zeker terug.

• december 2023

Municipal Santa Marta