Goede plek om te overnachten. Het water deed het niet toen wij er waren (april 2024). Verder kun je vuil water en toilet legen. In t weekend was er wat jeugd met harde muziek, maar niet erg veel overlast ervaren. Links van de fabriek mooi grasveld met bankjes. Stadje is op loopafstand.

Campertje44444444444

Prima plek voor overnachting. Wij stonden hier met drie campers. Er is een padelhal hier achter. Op zich geen last van, alleen toen zij rond 23:30 vertrokken met meerdere auto’s was er wat geluid. Niet echt storend.

C

super plek voor een overnachting. Stonden samen met een Fransman. Mooie zuil voor water en wc lozen. dus niets mis mee.

• Rúa Estacion 34

36658, Caldas de Reis, Spanje