Er is een teken van "niet-drinkbaar water" naast de kraan; dus ik ga mijn aanbetaling ergens anders aanvullen. Het is een soort parkeerplaats, zonder schaduw. Er is een toilet en douche 50 meter verderop. Er is ook een bar / café met mooi uitzicht op het meer.

• april 2023

• februari 2023

prachtige plek, voorzieningen gratis, alleen geen stroom, maar dat vinden wij niet erg. Alleen het water stond tehoog dus wij konden geen gebruik maken van de bronnen . Komen zeker terug.

• april 2023

• februari 2023