Haro, La Rioja, Spanje

De Haro Cat.2

(na)bij rivier/beek(0,1km), inkoopmogelijkheid(0,6km), broodjesservice, kampwinkel

• Avenida Ingenieros Mopu 2

26200, Haro, Spanje

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Uitstekende camping, met grote plekken voor je camper. Goed sanitair, dat continue wordt schoongehouden. Tien minuten lopen naar wijnstadje Haro, waar we ons prima vermaakt hebben in de vele tapaskroegjes.

henkvanw

Dit is een supergrote familiecamping met veel vaste plaatsen, maar voldoende plaats voor doorreizigers. Mooi onderhouden. Net sanitair. Brood te koop in de bar. Wij betaalden 22 eu/dag electr.incl. (met acsi korting). In Haro valt altijd wat te beleven

Dromenvanger♡

Mooi gelegen camping met superschoon sanitair. Vriendelijk personeel. Het zwembad werd gerenoveerd. Haro is de moeite waard om te bekijken.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard