prima plaats om te genieten. super beheerders die oog hebben voor hun gasten.

campertwente

Gastvrije ontvangst. omdat het erg nat was konden we niet op de camperplek staan, maar op een pad op de camping. Sanitair gedateerd maar schoon. Lekker gegeten in het restaurant voor een eerlijke prijs. Een plek om terug te komen.

Freria

wat een mooie plek, stonden voor de camping Alles aanwezig, een basic toiletgebouw is voor ons genoeg. erg vriendelijk ontvangst, leuk restaurantje ,niet duur

tractor-boer

prima plaats om te genieten. super beheerders die oog hebben voor hun gasten.

Camping Galdona