Ik vind het een erg leuke plek! Gratis aan- en afvoer. terugkomen

Ruth-C.

Typisch Duits Aziatisch gedrag. Maak het breed en op zijn minst een luide mond met ambities om blokken te behouden. .. Nee bedankt

• januari 2023

We arriveerden op een matig bezette camperplaats. Ruimte genoeg. Water kon gewoon gepakt worden zonder te betalen. 's Avonds kwam de beheerder/eigenaar langs om het staangeld te innen. Omgeving is weinig interessant en strand ligt vol stenen. Daarom na een nacht weer verder gereisd

Ik vind het een erg leuke plek! Gratis aan- en afvoer. terugkomen

• januari 2023