• februari 2024

Goede camping en van alle gemakken voorzien en direct aan zee, en direct tegen militair vliegveld aan waar stuntvliegers de hele dag in de lucht zijn men kan wandelen naar het dorpje over het strand wij hebben wel genoten

• februari 2024

Wij waren hier 1 nacht en die was prima. Er werd echter 100 euro afgeschreven van de creditcard in plaats van 45 en drie maanden en vele mails en toezeggingen later nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Diefstal

• januari 2024

Wij waren hier een paar dagen in januari 2024. Plaatsen voldoende groot met veel zon in de wintermaanden Sanitair nieuw, modern en goed onderhouden. Zeer behulpzaam personeel. Je moet de luchthaven accepteren.

• januari 2024

Camping Mar Menor