Goede camping, maar bijna de hele dag muziek vanuit het restaurant/de bar. Vervelend!

kvanschie

Fijne camping, goede ontvangst prima plaatsen. sanitair goed, vanwege voorjaarsstart maar een gedeelte open. 10 km van Pamplona goede fietsroute daar naar toe langs de rivier. je krijgt een fietskaart en citymap Pamplona bij receptie. Klein stukje bospad (400 meter) bij regen blubberpad

JWAG

Prima camping voor een dagje rustig aan doen. Wij betaalden € 25,- voor ons 2. Restaurant gaat pas met Semana Santa open. Kleine winkel op camping maar verder niets in de buurt. Wat geluid van de snelweg maar niet hinderlijk.

Camping Ezcaba