Rustige cp met ruime plaatsen en goede voorzieningen. Dorpje is ook leuk en supermarkten op loopafstand. Geen vlieg gezien, wel 3 katten van de beheerder. We betaalden 16,50 per nacht, incl. stroom. Voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

r-otten

Stadsplein erg smal en druk. Douches met plastic gordijnen en lauw water. Prima als tussenstop. De telefoniste is vriendelijk.

Nelegolf

Wij kunnen deze plek aanbevelen. De douches zijn goed en worden dagelijks schoongemaakt.De terreinwachter Carlos is erg aardig en behulpzaam en de reservering is goed verlopen.

Las Moreras