Finca Cielito

Biar, Alicante, Valencia, Spanje

Finca Cielito

Parking tussen de olijfbomen - gebruik GPS-coordinaten - uitzicht op kasteel van Biar - centrum 2km

• Lugar Diseminados

03410, Biar, Spanje
  • € 0,00 • 1 jan. t/m 31 jan.

€ 0,00 • 1 apr. t/m 31 dec.

• oktober 2020

locatie ( ook met coördinaten) niet te vinden, bestaat waarschijnlijk niet meer als camperplaats

• februari 2020

Als je van rust houdt, is dit de plek voor jou. Heb hier 2 nachten doorgebracht en zag geen tong op de site. We konden niemand vragen stellen over het water of elektriciteit, dus zonder. Geweldige plek voor Geocaching. Zal weer gebruiken. veel dank aan eigenaren.

• januari 2020

Uitstekende plaats met uitzicht op het kasteel en tussen de olijfbomen. We kwamen hier letterlijk en figuurlijk overwinteren. Heel sympathieke eigenaren. Tijdens de storm Gloria hebben we zelfs met onze 2 honden binnen mogen slapen. Cielito zal gesloten zijn vanaf 1 februari tot 30 maart.

rietebie

Alle 3 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• oktober 2020

• februari 2020

• januari 2020

• Lugar Diseminados

03410, Biar, Spanje

0° 47' 39" W

-0.7942

• € 0,00 • 1 jan. t/m 31 jan.

€ 0,00 • 1 apr. t/m 31 dec.